AbsoluteGrief
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AbsoluteGriefLog in

100% Grief, Enjoy !


AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

power_settings_newLogin to reply
+5
LutteuR_ViiolenT
P4RK0Z_AP0L0
BlazingKush_
xx-KaiSeRR
YoPlixBoy25
9 posters

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends N2rQFoo

After the Super Grief Saturdays, CabronesGrief will host the new upcoming weekly tournaments, The Griefers Weekends, with Town, Farm, Cell Block and Borough.
http://www.absolute-grief.net/t657-#15314


Last edited by YoPlixBoy25 on Sat 28 Mar - 18:37; edited 1 time in total

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
list of players banned in CabronesGrief and our tournaments. Some players can´t play our tournaments unless apologize for his behavior. Others are completely banned! 

Check the link to see details:

http://www.cabronesgrief.com/#!players-banned/c652

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
Haha u bann wesh because he "insult" u hahahaha what a liar. I am sure u banned him because u hate him and he destroy u hahaha

-Furkan

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
Wesh insults me everytime in pre-game-lobby or PS3 msg because I usually play with Couche (biggest enemy). play for fun and be respectful. it´s difficult?
should apologize or not be accepted.

Peace in our website, it´s simple!

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
But banning wesh is not good to, ist not that you hate a player that you need to banned him, when he insult in the tourney, it's something diffirent

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
I no hate wesh, it´s a little guy that have no education, he need a change on his behavior. apologize or banned !!!

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
mdr wsh kaiser pk tu parl dan mon dos komsa? arete de faire ta victime on c très bien tou les deux qu'après chaque partie contre moi tu me demande des mouchoirs hhhh no rage ma gueul ta aucun level sur unité, jpari ke c encore ta meuf couche qui t'as dmander dallez raconter tte c conneries pckil a lseum ke moi et inco sommes tous les deux en demis final du tournoi unité hhh et telmen t un boloss tu le fais mais ce ke ta pa anticipé c'est que personne allez te croire mdr t vraiment qu'une triste merde le boosteur hhhh              RIP... xx-SucKeRRR

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
Wesh is a player who incites violence.
As we see is completely banned from our tournaments. His behavior is totally negligible.

LutteuR_ViiolenT

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
LutteuR_ViiolenT wrote:
t qu'une triste merde le boosteur hhhh              

you lags sw and turn your PS3 OFF  after lose a game in cell block! 

No talk about cheats Wesh and be respectful. 

It´s BO2, it´s a game, you need to play for fun and no fights with players. The simple fact that insult is because you have no education. You should me more respectful.

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
mdr va tfaire soigner mon vieux je perd plus mon temps a écouté tte vos conneries g une life wam contrairement a twa victime

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
xx-KaiSeRR  xx-KaiSeRR  xx-KaiSeRR  xx-KaiSeRR  xx-KaiSeRR

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
lutteur what is ur problem. we don't accept any sort of insults or discrimination..
now you are banned becouse your insults and bad acts. i don't see you trying to apologies in any way.. so its cousin you more and more trouble for the future tournaments.

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
Wesh bro dont apologise to them its useless . They also insult and all
-Furkan

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
Blazing wats going on with you righting for furkan? 
And furkan what are you on about you litlle snake?

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
no no i give him my account but its cool he dont dont do off topic

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
jmarley whats ur problem you??? u are not happy ?? its not my problem ok? when people insult me i insult too ok?? go play with your girlfriend xx-LooSeRR and shut up Wink

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
I never insulted you liar, im not a little guy likes you that insult everybody. You only insulted me because I play with Couche Huler MrWaseem harun (your biggest enemy)... 

Now he insults jmarley, bravo bravo. Yoplix he must be banned from this website by violence! I told u that he is a player who incite violence and never stop his insults.

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
He insult Marley wtf.. He dont say anything to me what do u on about dont Dream.. And yoplix never go bann his french Homies so dont try it
-Furkan

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
mdr le mec dit que j'insulte tout le monde mais t srx enfoiré oukwa?? les seuls personnes que j'insulte et que jemmerde c'est ceux qui nous traite de noobis dans les salons h24 c'est a dire toi,couche,HU,waseem,harunor,polish,nassar !!!!!!!!!!! oh mais c bizarre kom par azar les seuls joueurs que j'insulte et ke je viol c'est tous des lagswitcheurs ou des boosteurs MDRRR vous mfaites taper d grosses barres sans déconer je savais pas que un put1 de gro boosteur avait le droit de faire un site,d'organiser des tournois et de bannir des bons joueurs qui font que se défendre pck moi g jamer été vous insulter en premier c vous ki avait voulu faire les fous et mtn vous allez sucez tout lmonde en fezan genre que c moi l'enfoiré mdr vous savez plus quoi inventer ma parole vous etes que des tristes merdes, fo assumer tes actes baltringue c'est pas pck tu peux te cacher derriere ton ecran que t'as ldroit de faire ton fou ptite pute tu peux me bannir jmen branle jvou baize toi et toute ta clike tro de violence comme ta dit on vous viol a chak partie NORAGE SALOPE hhhh

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
LutteuR_ViiolenT,

Je te signale qu'ils ne parlent pas français, autant écrire correctement et sans abréger pour qu'ils puissent traduire sinon ça ne sert à rien de leur parler.

Une part d'ancien boosters, comme Kaiser, Luciano, Couche ou HULER ont été bannis et rejetés plus de 6 mois pour leurs mauvaises actions. A ce jour, la plupart ayant vraiment changé leur comportement, sont autorisés tout comme toi à participer à nos évènements, à partir du moment où le règlement est respecté, qu'ils ne retrichent pas et qu'ils restent corrects avec les autres participants. Donc ça ne sert à rien de leur rejeter à la tronche à chaque fois le fait qu'ils ai triché, ils ont été sanctionné pour ça.

Pour ce qui ai de Kaiser en particulier, il a compris de ses erreurs et m'a assuré à moi et JMARLEY que la triche était de l'histoire ancienne. Il se montre disponible et coopère avec moi et JMARLEY désormais pour organiser des tournois ou signaler les actuels tricheurs. Dans ces conditions, si tu ne souhaites pas changer tes habitudes et continuer à les insulter pour ça, je te conseille effectivement d'arrêter de venir ici et de terminer en bon termes ton tournoi sur Unité.

Il faut faire la nuance entre provoquer, dans les salons (noobies, etc..) ou avec des vidéos de parties perdus, ET insulter avec des propos non tolérables et hors contextes. Kaiser m'a envoyé recemment une capture d'insultes de ta part (des nike ta mere, etc..). Envoyes moi une capture ou une preuve sur l'un des 4 joueurs que j'ai cité qui prouve qu'ils continuent de mal se conduire, d'insulter ou de tricher.

En tout cas, j'avais été clair sur ce qui est du comportement et des propos sur le forum depuis que j'ai banni Legacy et OneBoneHunter, donc je te laisserai lire ma réponse puis j'irai bannir ton compte puisque tu n'es pas capable de t'exprimer sans débordements.

descriptionAbsoluteGrief News | The Griefers Weekends EmptyRe: AbsoluteGrief News | The Griefers Weekends

more_horiz
privacy_tip Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
power_settings_newLogin to reply