jackkal55 wrote: I would like suggest that the match will close when all enemies are dead if in case the match rule is "with magic". Resuing time for one match to complete because FARM and TOWN are too ease to clear out all Zombies with magic if there have no enemies.
Yes, it's certainly more long to finish the Round 20 in Farm, but it's possible that the game restarted on this map when all the enemies are dead, it's that I already seen on some games when the players don't retaken the Juggernog.
I especially asked to finish to get a reference time/during . Remember, according to my rules, it's through the fastest sum of the during victories that the team take the connection of the fifth game in the event of a tie (2-2). I'm really not a fan to make a draw for the connection.
We cannot stopped the game anytime, the connection of the fifth game plays sometimes of little. For example, in the German Pool, the connection of the a fifth game was taken for only 3 seconds this Sunday.
For the next tournament, a solution would be to finish the game as soon as the message " All enemies are dead, survive to win " appears, and precisely on this message. The other condition is that the layers have the Juggernog , without what they cannot stop the game. The enemies don't must also stop the game in a difficult situation, but in a good situation. What do you think about these ideas ?
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Oui c'est sûr que c'est long de terminer une Manche 20 sur Ferme, mais il est possible que la manche redémarre sur cette carte quand tous les ennemies sont morts, ça c'est déjà vue sur quelques parties quand les joueurs n'ont pas repris Mastodonte.
J'ai surtout demandé de finir pour avoir un temps de jeu de référence. Rappelez-vous, selon mes règles, c'est grâce à la plus rapide somme des durées des victoires que l'équipe prends la connexion de la 5ème partie en cas d'égalité (2-2). Je ne suis vraiment pas fan d'un tirage au sort pour la connexion.
Il ne faut pas que la partie soit arrêté n'importe quand, la connexion de la 5ème partie se joue parfois sur peu. Par exemple dans la poule allemande, la connexion d'une 5ème partie s'est joué sur 3 secondes seulement ce dimanche.
Pour les prochains tournois, une solution serait alors de terminer la partie dès que le message "Tous les ennemies sont morts, survivez pour gagner" apparaît, et précisément sur ce message. L'autre condition serait que les deux joueurs possèdent le Mastodonte, sans quoi ils ne peuvent pas mettre fin à la partie. Il ne faut pas aussi que les ennemies quittent dans une situation délicate mais dans de bonnes conditions. Que pensez-vous de ces idées ?