AbsoluteGrief
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AbsoluteGriefLog in

100% Grief, Enjoy !


Occasional Checks & Reports

power_settings_newLogin to reply
+34
conman3333.3
conmanagain
conman2.33
conman33.3
el jalisco
LutteuR_ViiolenT
QOADRICORN_JIZZZ
conman33
Maestro
SmokinKush420_
P4RK0Z_AP0L0
iNFiNiTE-_-GaMER
Tritex_Zombie
JMARLEY_CRONIK
BlazingKush_
PELIKORN-_SKUNK
OxY_Placka
xx-KaiSeRR
jalisco
YoPlixBoy25
Daryl dixon
HU59-LER-UK
Cradle_of_Beer
Incozuah
BumperBumpereeno
Legacy
OneBoneHunter
Blackett
xFurkanKilleR
PolishOfTheDead-_-_
Couche_c_le_Boss
EL_JALISCO
crousty09
NeKsuce
38 posters

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyOccasional Checks & Reports

more_horiz
First topic message reminder :

I go to continue to check the player's channel to find the new and old cheaters weekly, and I will put the videos in this subject.

I suggest you a new way to report the cheating. Please to send me these informations every time !


  • Kind of Cheating  : Hacking, Lag switching, Boosting, etc..
    Map : Farm, Town, Cell Block or Borough
    Reported by : Your nickname
    Date of game (day/hour) : To find quickly the game in the players channel
    Cheater Host (H) & Accomplices : Add also their rankings if you can.
    Proof : If you have already a Video, give me the link.

This topic is only for the reports and the occasional checks :

The updates will be done frenquently !

Player's edited videos that I will check soon :
roootsman1217, fonscar-91180, mimz_9, katwoman12, KOKE_Mr-Hierba_

Last edited by YoPlixBoy25 on Sun 5 Apr - 14:55; edited 6 times in total

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
https://i.servimg.com/u/f38/19/12/26/10/14220314.jpg look polish

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Occasional Checks & Reports - Page 2 14220314

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Yes watch now u little baby where is your big moulth now ? U have luck that i delet your Messages and your 10+ friendrequests

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
xFeearz (old BLOCKS--BRAVO) is banned for lyings about abusive cheatings the past year (confirmed by Cradle), and expulsed from my team because of this reason and because of other lyings.

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
lol i told u he is a cheater but u dont listen

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
I've needed to watch the videos, and it was done with Cradle recently.

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Sa compte aussi les joueurs qui rejoint une equipe sans demander?(car j'en ai un)(Tu sais de qui que je parle)

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Representing the Spanish BIG CABRONES grief family, as the name xx-KaiSeRR I address YoPlixBoY25 and his community:

First, we want to make peace once and for all. We want to play and have fun.

I apologize in particular and also to your community about my behavior. It was a respectable and dishonest done disrespect.

I want to clarify an issue. My beginnings in public games were legit. As I made 500-700 boost farm games worth, ie it is only a small percentage of my total games in the game. I would also add that I never lags sw, rage quit or glitch, always respecting the games. I just cheated rankings.

Farm: 5686
Town: 156
Cell block: 1252
Borough: 2041

Total: 9135-700 (boost farm) = 8435 legit games.

Do not think it right to leave my main account to play their tournaments. I think I paid for it a harsh punishment of one year and I think a lot of people you are importing to play their tournaments. Hence I propose to reconsider its decision.

He was a past mistake and I did not make boost from one year ago. I consider myself a player rankings totally rehabilitated. I consider myself a repetuoso player having the most friends from my list of public games players, and never had a problem with someone that I did not cheat when playing a game.

Moreover, we decided to make a website to create our own tournaments. All are welcome, unless people who incite violence or racism. You are always welcome.


Regards, Kaiser.

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Your a great player kaiser boosting you did was past but I know the quality of skills you have I got your back cabron

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
yes jalisco thank you! Nothing is impossible kaiser king back

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
I have pondered about the situation.

I can change my restrictions and conditions and allow the past cheaters to reuse their main account if I see they have completely changed about the cheating.

This is the case for HULER, Kaiser, Luciano and probably for Couche.
These 4 players will be able to reuse their main account. But I trust them, there will be not another chance in the case of cheating..

This is not the case for players who has been too far, like microbe, corin, Legend, ect...

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
No problem.. kaiser farm king

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
You are the best yoplix man

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
awesome!

haters gonna hate lol

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Yeah man because they got destroyed many time with our main account hahaha. Nice man im happy

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
mdr t es content couche hein utilise ton compte qui t as servi a me lagswitch pas mal de fois, a ragquit et a booster c est bien kiffes

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Je viens de croiser Couche sur son compte principale Laughing
Il était pas censer arrêter de jouer sur ce compte pour pouvoir participer au tournois ?

Yoplix, tu avais dit que c’était le ban directe si il retournais sur ce compte...

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Yo cradle what's up bro

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
C n'importe koi.deja que la commu étai bien pourrie ba la sa devien cho .t tro gentil jte jure yoplix.

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
Cradle_of_Beer wrote:
Je viens de croiser Couche sur son compte principale Laughing
Il était pas censer arrêter de jouer sur ce compte pour pouvoir participer au tournois ?

Yoplix, tu avais dit que c’était le ban directe si il retournais sur ce compte...


Salut Cradle,

Si tu lis un peu plus haut, j'ai expliqué pourquoi en anglais. J'ai finalement décidé d'être plus souples sur mes restrictions concernant la triche.

Je ne souhaite pas la même guerre qu'il y avait avec les CaShMoNeY l'année dernière avec JMARLEY cette année. Cela avait découpé la communauté et ce n'était pas ce que j'avais souhaité pour la Lutte. J'ai parlé un long moment avec JMARLEY et il souhaite absolument joué avec Kaiser et Luciano en tournoi. Il m'a assuré que ces derniers n'avaient plus retricher depuis l'année dernière mais n'étaient pas déterminer à quitter leur compte principal.

Je lui ai indiqué que je pouvais être plus souple à présent, et être en mesure d'autoriser un ancien tricheur à retourner sur son compte principal, sous condition qu'il ai arrêté de tricher définitivement sur une longue période. C'était le cas pour les deux, et aussi pour HULER et probablement pour Couche. Donc j'ai autorisé ces derniers à faire de même pour ne pas qu'il y ai d'injustices.

Je suis à présent certain que HULER et probablement Couche ne tricheront plus. Dans le cas contraire, ils seront de nouveau bannis.  La mesure a été efficace puisque depuis que HULER a créé son nouveau compte l'année dernière, il n'a pas retricher. Je surveillerai davantage Couche car il a arrêté de tricher plus récemment et il avait déjà recommencé.

Pour autant, bien que plus souple, j'aurai toujours un regard sur la triche, et je continuerai à sanctionner les tricheurs, d'une manière ou d'une autre, ce que n'ont et ne feront malheureusement jamais d'autres organisateurs, que cela concerne BO2 ou d'autres jeux.

En parallèle et hormis la triche, je souhaiterai dorénavant mettre en avant d'autres raisons peut-être plus importantes, qui pourra me pousser à bannir un joueur : insultes à répétition, racisme, discrimination, etc...Et certains joueurs sont ciblés par ça, à commencé par Legacy.

Alors effectivement, nous avions parlé un petit moment avant le début du tournoi 1v1 sur Unité à ce sujet, et je t'avais parlé de mon regard sur la triche. Bien que mes restrictions aient à présent changé, je pense que tu compris et constaté que je ne fermerai jamais les yeux sur la triche et que je metai de l'énergie et du temps pour cibler les tricheurs. L'idée première n'ai pas de condamner à jamais un joueur qui à triché mais de lui montrer quels avantages il peut tirer en changeant son comportement.

Last edited by YoPlixBoy25 on Thu 26 Feb - 14:35; edited 1 time in total

descriptionOccasional Checks & Reports - Page 2 EmptyRe: Occasional Checks & Reports

more_horiz
privacy_tip Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
power_settings_newLogin to reply